چهارشنبه , ۱۴۰۳/۲/۵ , ۱۱:۱۹ ب٫ظ

فروشگاه موسیقی مرتضی

فروشگاه موسیقی مرتضی یکی از فروشگاه های معتبر در استان البرز و شهرستان های کرج و یک تجربه منحصر به فرد برای دوستان علاقه مند به موسیقی و یکی از بزرگ ترین و جامع ترین مراکز فروش ساز و لوازم مرتبط با موسیقی است.

فروشگاه موسیقی مرتضی در موسیقی زخمه 02

فعالیت‌های فروشگاه موسیقی مرتضی بر روی محصولات دیجیتال و آکوستیک اعم از پیانو، کیبورد، گیتار ، افکت، آمپلی فایر، میکسر، تیونر، و سایر تجهیزات مرتبط، ساز های سنتی، ساز های بادی، ساز های کوبه ای، ساز های زهی، تجهیزات اجرای زنده و تجهیزات استودیویی در برند های مختلف از مبتدی تا حرفه ای برای رفع نیاز شما علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

در فروشگاه موسیقی مرتضی تمامی کالاهای مرتبط با درخواست شما ، با کیفیتی مطلوب و کم نظیر و با قیمتی مناسب ارائه می شود. این فروشگاه موسیقی تمام تلاش خود را کرده است تا محصولاتی را که به مشتریان عرضه می کند، علاوه بر تناسب با معیارهای انتخابی شما، آرامش در خرید را هم به همراه داشته باشد. مدیریت این فروشگاه موسیقی با آقای مجید فیروز زراع میباشد.

تمامی محصولات این فروشگاه موسیقی در نهایت دقت و با تلاش متخصصان موسیقی انتخاب شده و در اختیار خریداران قرار گرفته اند. یکی از اهداف اصلی در کنار برطرف کردن نیازهای شما و خرید مطمئن حضوری و تلفنی، معرفی و عرضه کالاهای فاخر موسیقی ایرانی با کیفیتی کم نظیر است.

البرز، کرج، خیابان بهشتی

برای ثبت تبلیغ معرفی آمکاف اینجا کلیک کنید.

ثبت رزرو تبلیغات موسیقی در صفحه اخبار موسیقی در سایت موسیقی زخمه 01 برای ثبت رزرو تبلیغات موسیقی اینجا کلیک کنید.

لطفا اطلاع دهید که از موسیقی زخمه آشنا شده اید.

سفارش تولید محتوا در سایت موسیقی زخمه 01 برای سفارشات تخصصی تولید محتوای موسیقی اینجا کلیک کنید.

تاریخ ثبت تبلیغ: 1403/02/01

تاریخ انقضاء تبلیغ: 1403/06/31

شناسه تبلیغ: 1645020114

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این تبلیغ در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است