دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۲۷ , ۱:۵۳ ق٫ظ

کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی

کارگاه سازنده تار و سه تار معبودی که سازنگی تار، سه تار، کاسه سه تار و شورانگیز را بطور رسمی در استان البرز شهرستان کرج شروع کرده است.

کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی در زخمه 02
کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی در زخمه 03
کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی در زخمه 04
کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی در زخمه 05

کارگاه سازنده تار و سه تار معبودی از سال 1371 فعالیت خود را بصورت حرفه ای آغاز کرده و امروزه یکی از سازندگان بنام و پر تجربه صنعت و هنر سازگری ساز تار و سه تار میباشد. ساخت تار، سه تار و شورانگیز های حرفه ای، از دسترنج های کارگاه سازگری معبودی میباشد.

قاسم معبودی علاوه بر ساخت ساز های تار، سه تار و شورانگیز به ساخت نفیس و فوق العاده کاسه سه تار و تعمیرات ساز های تار، سه تار، عود و تنبور نیز مشغول میباشد. کاسه های حرفه ای سه تار که از چوب های مختلف و خوش رنگ و نقش ایرانی و خارجی در الگو های متفاوت استفاده شده است.

سفارش ساخت تار و کاسه سه تار در الگو های سفارشی با متریال درجه یک، الگو های متفاوت و چوب های متفاوت ایرانی و خارجی و تعمیرات ساز های تار، سه تار، عود و تنبور، پرسیدن سوالات خودتون و مشاوره تخصصی برای خرید تار، سه تار، کاسه سه تار و شورانگیز، شما دوستان عزیز میتوانید برای ارتباط مستقیم از طریق راه های ارتباطی ایجاد شده در زیر همین تبلیغ در ارتباط باشید.

کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی در زخمه 06
کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی در زخمه 07
کارگاه سازندگی تار و سه تار معبودی در زخمه 08
البرز، کرج، خرمدشت

برای ثبت تبلیغ معرفی آمکاف اینجا کلیک کنید.

لطفا اطلاع دهید که از موسیقی زخمه آشنا شده اید.

تاریخ ثبت تبلیغ: 1402/02/03

تاریخ انقضاء تبلیغ: 1402/06/31

شناسه تبلیغ: 1130020203

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این تبلیغ در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است