دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۶ , ۱۱:۰۱ ق٫ظ

کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری

کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری که ساخت و تعمیر تار ایرانی و آذری و سه تار، را بطور رسمی در استان تهران محله بهارستان شروع کرده است.

کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری در زخمه 01
کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری در زخمه 02
کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری در زخمه 03

ساخت تار های ایرانی و آذری و سه تار حرفه ای، از دسترنج های کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری میباشد. این کارگاه سازندگی تار و سه تار از سال 1377 فعالیت خود را بصورت حرفه ای آغاز کرده و امروزه یکی از سازندگان بنام و پر تجربه صنعت و هنر سازگری ساز تار و سه تار میباشد.

محمدرضا مختاری علاوه بر ساخت ساز های تار ایرانی و آذری و سه تار به تهیه و فروش انواع چوب های نفیس و فوق العاده ایرانی و خارجی برای ساخت و تولید انواع هنر های چوبی، تعمیرات اصولی و استاندارد انواع ساز های ایرانی و غربی و فروش انواع متریال حرفه ای صنعت و هنر سازگری مشغول میباشد.

لطفا برای ثبت سفارش، دیدن نمونه ساز ها در مدل های مختلف و پرسیدن سوالات خودتون و مشاوره تخصصی برای خرید تار ایرانی و آذری، سه تار، چوب های نفیس ایرانی و خارجی، تعمیرات ساز های تار، سه تار، تنبور، شورانگیز، گیتار و دیگر ساز های ایرانی و غربی و خرید متریال ساخت ساز پیام بگذارید یا تماس تلفنی برقرار کنید. شما دوستان عزیز میتوانید برای ارتباط مستقیم از طریق راه های ارتباطی ایجاد شده در زیر همین تبلیغ در ارتباط باشید.

کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری در زخمه 04
کارگاه سازندگی تار و سه تار مختاری در زخمه 05
تهران، تهران، بهارستان

برای ثبت تبلیغ معرفی آمکاف اینجا کلیک کنید.

لطفا اطلاع دهید که از موسیقی زخمه آشنا شده اید.

سفارش تولید محتوا در سایت موسیقی زخمه 01 برای سفارشات تخصصی تولید محتوای موسیقی اینجا کلیک کنید.

تاریخ ثبت تبلیغ: 1402/02/12

تاریخ انقضاء تبلیغ: 1402/06/31

شناسه تبلیغ: 1830020212

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این تبلیغ در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است