جمعه , ۱۴۰۳/۱/۱۰ , ۱:۲۷ ق٫ظ

حمید نوربخش برای دومین بار مدیر عامل خانه موسیقی شد

حمید نوربخش برای دومین بار مدیر عامل خانه موسیقی شد

هیات مدیره‌خانه موسیقی پس از گذراند پنج جلسه بحث و بررسی در خصوص گزینش مدیرعامل اصلح سرانجام حمیدرضا نوربخش را برای تصدی این سمت برگزید.

جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا اردلان ،حمیدرضا عاطفی ، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی و آذر هاشمی روز یکشنبه ۲۸ آذرماه در محل خانه موسیقی تشکیل شد.

در این جلسه مسعود شعاری و محسن رجب پور به صورت آنلاین شرکت داشتند.

در این جلسه اعضای هیات مدیره در ادامه جلسات قبلی در خصوص انتخاب مدیرعامل وارد شور و تبادل نظر شدند. در نهایت هیئت مدیره با رای قاطع حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل دوره جدید فعالیت خانه موسیقی برگزیدند.

سخنان پیرنیاکان

پیرنیاکان در خصوص ضوابط و شاخص‌های مدنظر هیات مدیره برای مدیر عامل گفت: فرد برگزیده باید خودش از هنرمندان طراز اول موسیقی باشد. این موضوع مد نظر بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان شورای عالی و دیگر عزیزان بوده این است

پیرنیاکان در پایان با اشاره به برنامه و رزومه برخی از نامزدهای مدیرعاملی گفت: هیئت مدیره مقرر کرد تا مدیرعامل جدید از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های متقاضیان مدیرعاملی که علاقه مند به همکاری با خانه موسیقی هستند استفاده کند.

دوم اینکه باید به جریان‌ها و فعالیت‌های مختلف هنر موسیقی مسلط باشد. علاوه بر آن به مدیریت فرهنگی و تعامل با مدیران میانی و بالادستی فرهنگ و هنر کشور اشراف و تعامل سازنده داشته باشد.

سخنگوی خانه موسیقی

سخنگوی خانه موسیقی در ادامه به وجود این دو ویژگی در رزومه کاری نوربخش، به سوابق مدیریتی ایشان و نقش پررنگ وی در همراهی نهاد خانه موسیقی در سنوات گذشته اشاره کرد.

ضمن تاکید به این موضوع افزود: مدیرعامل خانه موسیقی باید کاملاً با بدنه این نهاد آشنایی و با آنها ارتباط خوب و صمیمانه‌ای داشته باشد. در واقع از جنس و بافت هنرمندان باشد.

نوربخش در این زمینه و در سالیان گذشته نشان داده که از این نظر مدیری موفق و مورد وثوق جامعه هنری و اهالی موسیقی بوده است.

رئیس هیات مدیره با هفت رای اعضا هیئت مدیره به مدیرعاملی نوربخش که به نوعی رای قاطع تلقی می‌شود.

همچنین با اشاره به این موضوع گفت: واقعاً تک‌تک اعضای هیئت مدیره با صرف وقت بیش از یک ماه و با دقت تمام برای انتخاب بهترین گزینه همفکری کردند. خوشبختانه به یک تصمیم واحد و قاطع رسیدیم.

این خود نشان از آینده‌ای روشن و امیدبخش برای این نهاد است. امیدواریم در این فرصت در جهت اعتلای هنر موسیقی و محقق ساختن مطالبات بحق هنرمندان موفق شویم.

شایان ذکر است بر اساس اعلام خانه موسیقی در یک ماه گذشته هیئت مدیره برنامه‌ها و سوابق برخی از نامزدهای مدیرعاملی را بررسی و با بعضی افراد به صورت حضوری مذاکره کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1730000929

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است