سه شنبه , ۱۴۰۳/۱/۲۸ , ۱۱:۰۵ ب٫ظ

محسن یگانه بعد از سه سال در ایران کنسرت برگزار می کند

کنسرت محسن یگانه زخمه

محسن یگانه از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ کشورمان سرانجام بعد از سه سال دوری از اجراهای زنده موسیقی در ایران روز پنجم فروردین ماه سال آینده کنسرتی را برگزار خواهد کرد.

محسن یگانه خواننده معروف موسیقی پاپ کشورمان که طی سال‌های اخیر کنسرتی را در ایران برگزار نکرده بود. سرانجام بعد از سه سال دوری از اجراهای زنده روز پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

این کنسرت روز پنجم فروردین ماه ساعت‌های ۱۸:۴۵ و ۲۲ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. هنوز از میزان قیمت بلیت و نحوه گنجایش ظرفیت سالن‌ها اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

شرایطی که به نظر رسد که گویا دست‌اندرکاران این کنسرت‌ها را مترصد کردن. مقصود دست اندرکاران از این کار این است تا هم درباره قیمت بلیت کنسرت‌ها و هم مشخص شدن ماجرای نحوه چینش ظرفیت سالن به شرایط باثبات‌تری برسند.

محسن یگانه که طی سال‌های اخیر صبحت ها و حاشیه‌های فراوانی درباره وی از جمله مهاجرت به خارج از کشور مطرح شد. یکی از خوانندگانی است که همچنان در ردیف پرمخاطب‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران قرار دارد. همچنین آثار او با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

این خواننده در پاییز سال ۱۳۹۷ در شهرهای دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل، به اجرای کنسرت‌های پاییزی خود پرداخت.

«نفس‌های بی‌هدف- ۱۳۸۷»، «رگ خواب – ۱۳۸۹»، «حباب – ۱۳۹۰» و «نگاه – ۱۳۹۴» از جمله آلبوم‌های محسن یگانه است که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1640001214

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۷ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است