شنبه , ۱۴۰۳/۲/۱ , ۲:۲۸ ق٫ظ

واکنش اعتراضی «بهزاد عبدی» دبیر جشنواره موسیقی فجر به اظهارات رائفی‌پور

واکنش اعتراضی «بهزاد عبدی» دبیر جشنواره موسیقی فجر به اظهارات رائفی‌پور درموسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، بهزاد عبدی آهنگساز و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با انتشار یک متن انتقادی و بازنشر ویدئوهایی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور خواستار عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی شد.

بهزاد عبدی آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه نهم بهمن ماه، ضمن بازنشر ویدئویی از بریده سخنرانی‌های قدیمی علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن نسبت‌های نامناسبی به اهالی موسیقی داده شده است، هشدار داد در صورت عذرخواهی نکردن این فرد از جامعه موسیقی کشور، از دبیری این دوره از رویداد موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.

در بخشی از متن منتشرشده از سوی بهزاد عبدی آمده است: «من بهزاد عبدی تا امروز و این لحظه علی‌رغم تمام اتفاقات، تمام بی‌مهری‌های بسیار و حتی میل باطنی‌ام در شرایط موجود، به وظایف و توافق‌هایم پایبند بوده و تمام توان و تلاشم را برای ارتقای هنر و موسیقی این سرزمین به کار گرفته‌ام. ولی امروز و در این زمان موجودی با نام و نشان «رائفی‌پور» دهان گشوده و به قشر عظیمی از هنرمندان موسیقی، وقیحانه توهین می‌کند. در صورتی که ایشان رسمی از هنرمندان موسیقی این کشور، عذرخواهی نکند، دیگر هیچ مسئولیتی را برای موسیقی عزیز کشورم، قبول نخواهم کرد و استعفای خود را از این مسئولیت اعلام میدارم.»

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 2130011110

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۶ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است