شنبه , ۱۴۰۳/۲/۱ , ۳:۵۶ ق٫ظ

چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» به تعویق افتاد

چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» به تعویق افتاد موسیقی زخمه

به بازانتشار موسیقی زخمه، چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» بنا به درخواست شرکت کنندگان این رویداد به تعویق افتاد.

بر اساس برنامه های تعیین شده قرار بود چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی از تاریخ 27 آبان تا 4 آذر در محل خانه هنرمندان ایران برپا شود، اما بنا به درخواست شرکت کنندگان در این نمایشگاه و کانون سازندگان ساز خانه موسیقی ایران برپایی چهارمین دوره نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

مبالغ پرداختی جهت ثبت نام در رویداد «سازخانه» از جانب خانه موسیقی به شرکت کنندگان عودت داده می شود و زمانی که برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه قطعی شود الویت حضور در نمایشگاه با افرادی است که ثبت نام کرده بودند.

سومین دوره نمایشگاه «سازخانه» 9 تا 13 دی سال 1398 با نمایش آثار بیش از 60 هنرمند سازنده ساز و با برپایی نشست‌های پژوهشی تخصصی، دقیقا چندماه قبل از شروع بیماری کورنا در ایران و در خانه هنرمندان ایران_تهران برگزار شد.

به گزارش موسیقی ما و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 2330010807

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۸ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است