پنجشنبه , ۱۴۰۳/۲/۶ , ۳:۴۶ ب٫ظ

کنسرت علیرضا قربانی در آلمان و سوئیس

کنسرت علیرضا قربانی در آلمان و سوئیس

خواننده شهیر موسیقی ایرانی علیرضا قربانی در روز های آطی در قالب پروژه «با من بخوان» در کشور های آلمان و سوئیس مجموعه کنسرت هایی اجرا خواهد نمود.

پروژه موسیقایی «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در کشورهای سوئیس و آلمان بار دیگر در دیدگاه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

گفته های علیرضا قربان در مورد کنسرت

برای توضیح این کنسرت ها علیرضا قربانی نوشته است: «بعد از مدت‌های طولانی فرصتی از دست دادیم تا بتوانیم تور کنسرت‌های «با من بخوان» را در خارج از ایران روی صحنه ببریم. همان طور که مطلع هستید ما در حال اجرای این پروژه در تهران بودیم.

متاسفانه همه‌گیری این بیماری در ایران و تمام جهان شروع شد و تمامی برنامه‌های هنری تاکنون به تعویق افتادند.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود که تعداد برنامه‌های بیشتری در این سری از کنسرت‌ها داشته باشیم. اما متاسفانه به خاطر شرایط غیرقابل پیش بینی به وجود آمده اخیر بیشتر این کنسرت‌ها لغو یا به تاخیر افتاده‌اند.

بنابراین فعلاً فرصت را مغتنم می‌دانیم که در تاریخ ۱۱ دسامبر در اشتورتگارت آلمان و ۱۶ دسامبر در ژنو سوییس میزبان شما هنردوستان باشیم.»

«با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی عنوان یکی از پروژه‌های مهم و پرطرفدار علیرضا قربانی طی سال‌های اخیر است. این اثر وی در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در قالب یک آلبوم منتشر و کنسرت‌های متعددی نیز از این پروژه در دسترس هواداران قرار گرفت.

این آلبوم  که آثار و اجراهای آن در سال ۹۸ در ادامه پروژه «با من بخوان» با استقبال مخاطبان روبه رو شد. علیرضا قربانی این کنسرت‌ها را در تهران و شهرهای مختلف به اجرا گذاشت.

این در حالی بود که اجراهای «با من بخوان» در شهر تهران طی چندین سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود سی سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود. اما ادامه شیوع ویروس کرونا موجب توقف اجراهای زنده پروژه شد.

آثار علیرصا قربانی

«میدانی تو»، «عاشقانه نیست»، «دلم گرفته»، «آمد خزان»، «الله مزار»، «بوی گیسو»، «روزگار غریب»، «پل»، «باغ اهورایی» و «از خون جوانان» قطعه های ایشان محسوب می شود که در آلبوم «با من بخوان» وجود دارد.

«بر سماع تنبور»، «سوگواران خموش»، «جلوه گل»، «از خشت و خاک»، «رسوای زمانه»، «رفتم و بار سفر بستم»، «من عاشق چشمت شدم»، «حریق خزان»، «روی در آفتاب»، «دخت پری‌وار»، «افسانه چشم‌هایت» و «فروغ» قطعاتی هستند که با صدای علیرضا قربانی در قالب آلبوم منتشر شده‌اند.

«وطن نامه»، «عقیق»، «چهارراه استانبول»، «خانه آبی»، «لیلا»، «عشق آسان ندارد»، «نیست شو»، «هم گناه»، «سرکوب»، «َشروع ناگهان»، «خیال خوش»، «ربابی»، «عروج»، «از آغاز» و تیتراژ پایانی «درخت گردو» از آثار علیرضا قربانی هستند که در طی ماه‌های گذشته پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1710000915

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است