سه شنبه , ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ , ۲:۳۰ ب٫ظ

آغاز برنامه‌های کنسرت علیرضا قربانی از نیمه اردیبهشت

آغاز برنامه‌های کنسرت علیرضا قربانی از نیمه اردیبهشت در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، علیرضا قربانی از خوانندگان شناخته‌شده موسیقی ایرانی بعد از مدت‌ها دوری از برگزاری کنسرت‌ها، از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری، فصل تازه اجراهای زنده خود را آغاز می‌کند.

به نقل از روابط عمومی پروژه، تور کنسرت‌های جدید علیرضا قربانی در فصل اول خود از نیمه اردیبهشت ماه سال 1402 تا پیش از آغاز ماه محرم در شهرهای تبریز، رشت، گرگان، کرمان، یزد، شیراز، تهران و جزیره کیش برگزار خواهد شد. اولین کنسرت از این تور، 16 و 17 اردیبهشت ماه ساعت 19 و 22 در سالن فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار می‌شود.

در این تور کنسرت‌ها رپرتواری از آثار جدید علیرضا قربانی از ساخته‌های علیرضا افکاری و حسام ناصری با مدیریت هنری حسام ناصری و با حضور هنرمندان تراز اول موسیقی کشور روی صحنه خواهد رفت.

قطعات رپرتوار این کنسرت‌ها ترکیبی از محبوب‌ترین قطعات علیرضا قربانی و آثار جدید این خواننده صاحب تاثیر موسیقی ایران است که همچون گذشته در فضایی عاشقانه و اجتماعی تقریر یافته و می‌توان این کنسرت را در راستای کنسرت «با من بخوان» از کنسرت‌های موفق علیرضا قربانی دانست.

در این مجموعه از آثار، تلاش شده است که از آثار شاعرانی همچون احمد شاملو، امیرخسرو دهلوی، حسین منزوی، حسین غیاثی و همچنین بهره‌مندی از آثار بزرگان ادبیات ایران ترکیبی شایسته برای مخاطبان موسیقی ایران فراهم شود. همچنین در این کنسرت‌ها قطعات «با من بخوان» و «روزگار غریب» که از قطعات محبوب مخاطبان است به احترام آنها اجرا خواهد شد.

مجموعه این کنسرت‌ها توسط موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب و آهنگ اشتیاق در سراسر ایران به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 2315020211

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۱ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است