شنبه , ۱۴۰۳/۲/۱ , ۱۲:۳۸ ب٫ظ

آلبوم مشترک شجریان و خلعتبری به نام «گاه فراموشی» چه زمان منتشر می شود؟

آلبوم مشترک شجریان و خلعتبری به نام «گاه فراموشی» چه زمان منتشر می شود؟ در زخمه

به بازانتشار موسیقی زخمه، آلبوم موسیقی «گاه‌فراموشی» تازه‌ترین همکاری هنری «همایون شجریان» و «فردین خلعتبری» که اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

همایون شجریان در توضیح آلبوم موسیقی گاه فراموشی که قرار است با حمایت یک مجموعه صنعتی منتشر شود، آورده است: «این شنیدن دیدنی است». آلبوم موسیقی «گاه فراموشی» تازه‌ترین همکاری هنری همایون شجریان و فردین خلعتبری است که اردیبهشت ماه سال 1401 شمسی منتشر خواهد شد. نوازندگان این آلبوم «بی ون مه یر»، «کلاوس گزینگ»، «کارلو نیدرهاوزر» و «فردریک ژیل» هستند.

همایون شجریان خواننده، فردین خلعتبری تهیه‌کننده و آهنگساز و شاعر، رامین صدیقی مشاور تهیه‌کننده، سحر فروزان مشاور تهیه‌کننده، رضا موسوی مدیر هنری، کاوه عابدین و فرانس شادن صدابرداران عوامل اجرایی آلبوم موسیقی «گاه فراموشی» را تشکیل می‌دهند که فردین خلعتبری این قطعات را بر روی سروده‌هایی از خود در استودیوهای ضبط صبا (یران) _ ویوگاردن (اتریش) تصنیف کرده است.

همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های گذشته فعالیت‌های مستمری را با یکدیگر داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به انتشار آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» روی اشعار مرحوم افشین یداللهی و خوانش چند تک آهنگ برای سریال‌ها و آثار صوتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و بازانتشار توسط موسیقی زخمه

شناسه خبر: 1745010130

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۲ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است