دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۶ , ۱۱:۱۰ ق٫ظ

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حامد گارسچی

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حامد گارسچی در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، ارکستر سمونیک تهران به رهبری حامد گارسچی پنج‌شنبه و جمعه _ 30 و 31 تیر ماه در ساعت 21:30 در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

مهرداد غلامی سولیست فلوت این اجرای ارکستر سمفونیک است.

اورتور جیبسی بارون با آهنگسازی یوهان اشتراوس، قطعه برای فلوت و ارکستر با آهنگسازی حسین ناصحی و سمفونی شماره 8 آنتونن دورژاک در سل ماژور، اپوس 88، 3 قطعه‌ای است که توسط ارکستر سمفونیک نواخته خواهد شد.

حامد گارسچی، متولد تهران و دانش‌آموخته رهبری ارکستر در دانشگاه موسیقی شهر کلن آلمان، تحصیلاتش را زیر نظر اساتیدی همچون میشائیل لوییک، نیکلاس پاسکه، آلکساندر رومپف، فیلیپ آنتره مان و کورت مازور ادامه داد. وی در دوران تحصیل با ارکسترهای متعددی در آلمان، مجارستان و بلغارستان همکاری کرده است.

نامزدی دریافت جایزه مسابقه رهبری ارکستر آلمان در سال 2017 و کسب مقام پنجم در مسابقه رهبری ارکستر آنتال دوراتی در کشور مجارستان، رهبری ارکستر جوانان وتسالار، رهبری ارکستر در فستیوال‌های Music festival Klassike Dage Danmark و Acht Brücken Musik Festival Köln دیگر سوابق گارسچی هستند.

این هنرمند در اپراهایی از جمله راینگلد، خفاش، کارمن، فلوت سحر آمیز و اپرای شهر کوبورگ در ایالت بایرن به عنوان اکومپانیمان و رهبر همکاری کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از سایت ایران کنسرت که در موسیقی زخمه نام برده شده تهیه کنند.

به گزارش ایسنا و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1745010412

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۰ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است