سه شنبه , ۱۴۰۳/۲/۴ , ۴:۲۷ ب٫ظ

اعطای گواهینامه هنری صلاحیت ساخت ساز به سازندگان ساز

اعطای گواهینامه هنری صلاحیت ساخت ساز به سازندگان ساز در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، برنامه اعطای گواهینامه هنری صلاحیت ساخت ساز به سازندگان ساز که توسط خانه موسیقی و صندوق اعتباری هنر صورت گرفته در اجرای کار قرار گرفت.

به نقل از خانه موسیقی ایران، با پیشنهاد خانه موسیقی ایران و با همراهی صندوق اعتباری هنر، در مورد اعطای گواهینامه هنری صلاحیت ساخت ساز به سازندگان ساز، زین پس سازندگان ساز که موفق به کسب رتبه مورد تایید شورای ارزشیابی سازندگان ساز در خانه موسیقی ایران قرار گیرند می‌توانند گواهینامه هنری صلاحیت ساخت ساز را دریافت می‌کنند.

این گواهینامه در 5 سطح درجه بندی شده و بنا بر امتیاز بندی شورای ارزشیابی، سازندگان ساز گواهینامه هنری خود را دریافت می‌کنند. شورای ارزشیابی گواهینامه هنری متشکل از تعدادی از کارشناسان متبحر در عرصه سازندگی ساز و تعدادی از نوازندگان شاخص است.

آن دسته از سازندگان ساز که عضو خانه موسیقی نیستند و متقاضی دریافت گواهینامه هنری ساخت ساز هستند برای ثبت نام ابتدا باید مدارک خود شامل کپی شناسنامه و کارت ملی و مدارک مبتنی بر ساخت ساز را به خانه موسیقی ایران ارائه دهند و متعاقبا زمان آزمون حضوری به آنان اعلام می شود. افرادی که عضو خانه موسیقی ایران هستند و کارت خانه موسیقی را دارند نیازی به ارائه مدارک ذکر شده ندارند.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1730020119

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۹ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

یک نظر

  1. استاد جان محمدرضا شجریان 😍💓

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است