پنجشنبه , ۱۴۰۳/۱/۳۰ , ۳:۴۸ ب٫ظ

ترانه ایران ایران با صدای مرحوم محمد نوری ماندگار ترین آهنگ شد

مرحوم محمد نوری زخمه

شبکه رادیویی صبا در برنامه «ترین‌ها» ترانه ملی میهنی ایران ایران را به خوانندگی مرحوم محمد نوری را به‌عنوان ماندگارترین آهنگ‌ها با محوریت «ایران» معرفی کرد.

در پایان هر هفته با هدف معرفی بهترین‌ها را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سینمایی از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه روز جمعه ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به معرفی ماندگارترین آهنگ‌ها با محوریت ایران پرداخت.

ترانه‌های «ایران» با صدای خوانندگان مجید‌اخشابی، مرحوم محمد نوری، شهرام‌ ناظری، همایون‌ شجریان، روزبه نعمت‌الهی، محسن‌ چاوشی، سینا حجازی، سالار‌ عقیلی، علیرضا عصار و محمد‌ معتمدی در فهرست ماندگارترین ترانه‌ها با محوریت ایران قرار گرفتند.

طبق نتیجه نظرسنجی مردمی در فضای مجازی و پیامک‌های ارسالی مخاطبان در این رقابت ترانه «ایران ایران» به خوانندگی مرحوم محمد نوری به عنوان ماندگارترین ترانه با محوریت ایران معرفی شد.

در این نظرسنجی به ترتیب ترانه‌های «ایران من» به خوانندگی همایون شجریان ایران جوان به خوانندگی شهرام ناظری» در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف‌اله و اجرای مهبد قناعت پیشه و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موسیقی ما و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1800001123

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۹ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است