پنجشنبه , ۱۴۰۳/۲/۶ , ۸:۱۹ ب٫ظ

تهمورس پورناظری پرفورمنس «باز آمدم» را روی صحنه می‌برد

تهمورس پورناظری پرفورمنس «باز آمدم» را روی صحنه می‌برد در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، تهمورس پورناظری آهنگ‌ساز و نوازنده‌ موسیقی ایران دوازدهم و پانزدهم اردیبهشت‌ در تالار وحدت تهران کنسرتت «باز آمدم» را اجرا خواهد کرد.

موسیقی این اجرا بر اساس موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی تنبور و موسیقی معاصر در ترکیب با موسیقی کلاسیک و موسیقی الکترونیک است که داستان هر آهنگ را گروه حرکت اجرا خواهند کرد.

در «باز آمدم» بردیا کیارس به عنوان مایستر، این آهنگ‌ساز را همراهی خواهد کرد. کیارس، سال‌هاست که به عنوان رهبر ارکستر و آهنگ‌ساز روی صحنه می‌رود. علاوه بر او، تینا جامه‌گرمی ویولون، مهدی منادی ویولون آلتو، ماکان خویی‌نژاد ویولون‌سل، رامین دارستانی باس، آرین رضایی سازهای کوبه‌ای و علی قنبری بربت می‌نوازند.

تهمورس پورناظری آهنگسازی و کارگردانی اثر باز آمدم را خود انجام داده و به همراه سحر بروجردی قطعات آوازی را اجرا خواهد کرد. تنظیم کوارتت‌های این برنامه توسط پورناظری، کیارس و آرش سلامیه و تنظیم‌های الکترونیک توسط دارستانی انجام شده است.
در این کنسرت گروه 16 نفره حرکت با طراحی پگاه نیایی بخش داستانی را روایت می‌کنند.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1845020206

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۰ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است