جمعه , ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ , ۱۲:۴۹ ب٫ظ

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، «سیستان» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده به خوانندگی محمد معتمدی است که به تازگی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

عوامل اجرایی تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام سیستان، بهمن محمدزاده شاعر، افشین عزیزی آهنگساز و تنظیم‌کننده، یونس دهمرده مدیر پروژه، حامد غلامی عکاس، کیارش کاویان طراحی کاور میباشند.

در توضیحات تکمیلی این قطعه آمده است:

«منطقه سیستان به دلیل برخی از مشکلاتی که در زمینه حق آبه این منطقه پدید آمده، خشکسالی بی‌سابقه‌ای را سپری می‌کند. به طوری که علاوه‌بر نابودی کشاورزی منطقه، مردم شریف این ناحیه هم از داشتن آب شرب سالم نیز محروم مانده‌اند.

محمد معتمدی در راستای حمایت از مردم عزیز سیستان برای این آهنگ هیچ دستمزدی دریافت نکرده است. ضمن اینکه بخشی از هزینه‌های تولید این اثر هم توسط مدیریت وقت دانشگاه زابل پرداخت شده است.»

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام سیستان با مجوز شماره 3000031_1401816 دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره 38667 کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

به گزارش خبرگذاری ایسنا و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1815020308

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر موسیقی در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۲ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است