دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۲۷ , ۱:۵۸ ق٫ظ

حامیم اولین کنسرت خود را برگزار کرد

حامیم اولین کنسرت خود را برگزار کرد در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، و به نقل از امور رسانه ای پروژه، حامیم از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران اولین کنسرت خود را  روزهای 21 و 22 اردیبهشت در تالار اسپیناس تهران برگزار کرد.

حامیم از جمله خواننده های نسل جدید موسیقی پاپ در ایران است که به تازگی آثارش مورد توجه قرار گرفته است.
آثار «حامیم» که عمدتا در فضاهایی عاشقانه تولید و منتشر شده است، بیش از هر چیزی مفاهیمی چون عشق و زندگی را در خود دارد.

برگزار کنندگان این برنامه به تمام مخاطبانی که وارد سالن می شدند یک شاخه گل رز سفید و کارت پستالی با امضای این خواننده تقدیم می کردند که روی آن نوشته شده بود: «برای تویی که قلب منی …. .»
«رز سفید» پرمخاطب ترین اثر این خواننده است که آار بازدید و دانلود بالایی را در بین تمام آثار منتشر شده در فضای موسیقی پاپ به خود اختصاص داده است.

این خواننده در ابتدای صحبتهای خود رو به حضار گفت: برای امشب و این لحظه مسیر سخت و پرفراز و نشیبی را طی کرده ام و بسیار خوشحالم که اینجا شما را می بینم و انرژی زیادی در فضا هست.
حامیم در ادامه به احترام مادر و پدرش از روی استیج پایین آمد و آنها را در آغوش کشید و پس از قدردانی از مادرش گفت «به افتخار مردترین انسان زندگی من؛ پدرم …. » و قطعه «قلب منی» را در آغوش پدرش خواند تا فضای سالن به شدت احساسی شود.

ارکستر این خواننده نیز با ترکیبی از موزیسین‌های سرشناس ایرانی همچون اشکان آبرون، نیما رمضان و آرش سعیدی ارکستری حرفه‌ای را روی صحنه برده بود. این در حالی است که قطعات «رز سفید» و «خداحافظ ماه قشنگم» بیش از دیگر آثار این خواننده مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت و همین استقبال باعث شد وی «رز سفید» را در انتهای برنامه اش بار دیگر اجرا کند.

استقبال از نخستین کنسرت حامیم باعث شده برگزار کنندگان این کنسرت، برای چهار شب و هشت سانس دیگر در خرداد تمدید کنند که به زودی اطلاع رسانی دقیق آنها صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1815020223

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۵ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است