سه شنبه , ۱۴۰۳/۱/۲۸ , ۹:۲۵ ق٫ظ

دیدار دوستانه رضا صادقی و حسین تهی در آمریکا جنجالی شد

دیدار دوستانه رضا صادقی و حسین تهی در آمریکا جنجالی شد در زخمه

به بازانتشار موسیقی زخمه،رضا صادقی، خواننده مشهور که برای اجرای کنسرت به آمریکا سفر کرده است با حسین تهی، خواننده رپ ساکن خارج کشور دیدار کرد.

رضا صادقی بعد از اجرای کنسرت در استرالیا به کشور آمریکا رفت و مشغول آماده کردن خود و گروهش شد. او در نخست تور خود را در استرلیا شروع کرد و قرار است در کشور های اروپا به پایان برساند.

بعد از وقفه ای که ویروس کرونا میان فعالیت های رضا صادقی ایجاد کرد با بهبودی وضعیت کرونا در جهان این هنرمند سرشناس ایرانی کار خود را از سر گرفت.

وی قبل از اجرای کنسرت در آمریکا با خواننده ممنوعه، حسین تهی دیدار دوستانه ای ترتیب داد. رضا صادقی در این دیدار ااز نماد حسین تهی استفاده کرد.

رضا صادقی خواننده پاپ ایرانی متولد 25 مرداد 1358 در بندرعباس است. او فعالیت های خود را از سال 1371 با آهنگ رازز عشق شروع کرد. سال 1372 نخستین آلبوم خود را منتشر کرد. او جدید ترین آهنگ خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد.

سید حسین موسوی ملقب به حسین تهی در تاریخ 6 بهمن 1364 در ایران متولد شد. او آثار خود را از سال 1381 به صورت حرفه ای در استودیو های شهر تهران ضبط کرد و هم اکنون در شهر لس آنجلس آمریکا ساکن است.

به گزارش خبرگذاری موسیقی ما و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1830010218

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۳ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است