دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۶ , ۱۱:۰۸ ق٫ظ

رضا صادقی به استرالیا می‌رود

رضا صادقی به استرالیا می‌رود

رضا صادقی به زودی برای برگزاری تور کنسرت‌هایش راهی کشور استرالیا می‌شود. خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی موسسه «لیما» به مدیریت «میلاد ماهان راد» در چهار شهر استرالیا روی صحنه می‌رود.

شهرهای سیدنی، ملبورن، پرت و بریزبن میزبان رضا صادقی و عاشقانه‌هایش می‌شود. هنوز تاریخ دقیق برگزاری این کنسرت‌ها اعلام نشده و به زودی از طریق موسسه لیما اطلاع رسانی خواهد شد. چندی پیش اولین اخبار از تور کنسرت‌های وی در آمریکا و کانادا منتشر شد که آن تور هم توسط موسسه لیما برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط واکسیناسیون در ایران و کشورهای دیگر جهان، به نظر می‌رسد که تور استرالیا او هم مانند اجراهایش در آمریکا و کانادا در سال 2022 برگزار شود. وی این روزها علاوه بر برنامه‌ریزی و تدارک برای برگزاری کنسرت‌هایش، مراحل تولید آثار جدیدش را هم پیگیری می‌کند و همزمان، نیم نگاهی هم به تولید آلبوم جدیدش دارد. آثار جدید وی هم از سوی موسسه لیما منتشر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری موسیقی ما و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1730000718 

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است