شنبه , ۱۴۰۳/۲/۱ , ۳:۲۱ ب٫ظ

رونمایی از جلد سوم کتاب «ده قطعه برای دف»

«ده قطعه برای دف»

مراسم رونمایی از جلد سوم کتاب «ده قطعه برای دف» تالیف مهرداد کریم خاوری با حضور جمعی از هنرمندان در خانه موسیقی برگزار می‌شود.

مهرداد کریم خاوری مدرس و نوازنده دف در سال ۱۳۴۷ در شهر سنندج به دنیا امد. وی تدریس ساز دف را از سال ۱۳۶۱ در تهران آغاز نمود. در سال ۱۳۷۲ با استاد محمدرضا لطفی آشنا شد. او در آلبوم «یادواره نورعلی برومند» در کنار گروه شیدا به سرپرستی ایشان هنرنمایی کرد.

مهرداد کریم خاوری همچنین تدریس دف را در «مکتب خانه میرزا عبدالله» ادامه داد. خاوری در سال ۱۳۷۴ با استاد مهدی کمالیان آشنا شد. در مدت کوتاهی تحت نظر ایشان فیض برد.

از دیگر آثار کریم‌خاوری می‌توان به آلبوم‌های «درحلقه سودای تو»، «حلقه هستی»، «حلقه مقام»، «حلقه رندان»، «آیین دف نوازی ۲جلد»، «نوای دف» »، «ده قطعه برای دف»، «امیر کبیر»، «دردی کشان»، «باز باران» و «خروش بحر» اشاره کرد.

برای رونمایی از جلد سوم کتاب «ده قطعه برای دف» اثر مهرداد کریم خاوری روز جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۶ در خانه موسیقی ایران واقع در خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده پلاک ۲۷۰ مراسمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موسیقی ما و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1740000916

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است