چهارشنبه , ۱۴۰۳/۲/۵ , ۴:۲۱ ق٫ظ

علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف در اکسپوی دبی کنسرت برگزار می کنند

کنسرت علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف در دبی زخمه

کنسرت علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف در اکسپوی دبی به صورت ویژه به روی صحنه می‌روند.

در ادامه رویدادهای هنری پاویون کشورمان در اکسپوی دبی، کنسرت دو خواننده ایران و آذربایجان در سالن ‏Dubai Millennium Amphitheater برگزار می‌شود.

انجام این رویداد در راستای اهداف اکسپو در نزدیکی ملت‌ها و با تاکید بر اشتراک‌های فرهنگی دو کشور ایران و آذربایجان است تا نمادی برای دوستی ملت‌ها و کشورها در اکسپو باشد.

علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف از ساعت ۲۱ روز یکشنبه اول اسفندماه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت دبی به روی صحنه می‌روند. در این برنامه قطعاتی به زبان‌های فارسی و آذربایجانی با مدیریت هنری و تنظیم حسام ناصری، نوازنده ساز مشتاق و آهنگساز، اجرا می‌شوند.

سامان صمیمی، میلاد محمدی، دارا دارایی، زکریا یوسفی، پویا سرایی، شایان ریاحی به همراه رئوف اسلام‌اف قربانی و قاسم‌اف را در این اجرا همراهی می‌کنند.

با مراجعه به سایت رسمی اکسپو ۲۰۲۰  به آدرس www.expo2020dubai.com ورود برای عموم علاقه‌مندان موسیقی آزاد و رایگان خواهد بود. بنیاد رودکی متولی رویدادهای هنری پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی دبی است.

به گزارش خبرگزاری موسیفی ما و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1730001130

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۵ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است