جمعه , ۱۴۰۳/۱/۳۱ , ۱۰:۳۵ ق٫ظ

«ماکان بند» با یک تجربه در ماه رمضان در سالن برج میلاد کنسرت برگزار کرد

ماکان بند سالن برج میلاد کنسرت ماه رمضان در موسیقی زخمه

به بازانتشار موسیقی زخمه، گروه موسیقی «ماکان بند» از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ ایران، شامگاه روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه سال 1401 تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن برج میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

گروه موسیقی ماکان بند شب گذشته 27 فروردین 1401 در سالن برج میلاد نمایشگاه بین‌المللی طی دو سانس بر روی صحنه رفت. این گروه موسیقایی از جمله مجموعه‌هایی بود که در قالبی کمتر انجام شده، برگزاری کنسرت در شب‌های ماه مبارک رمضان را تجربه کرد.

گروه موسیقی ماکان بند شب گذشته گزیده‌ای از آهنگ‌های محبوب خود را برای هوادارانش اجرا کرد. امیر مقاره و رهام هادیان چند قطعه از آلبوم جدیدشان را هم خواندند.

آهنگ های «واقعی»، «معرفت»، «حق بده»، «برو دارمت»، «یه لحظه نگام کن»، «آسه آسه»، «حالا که اومدی»، «نقاشی»، «دوره‌گرد»، «سادگیات»، «نارنجی»، «بی‌چتر»، «بی‌تقلب»، «دوتا ستاره»، «باتو» و «دو دقیقه بودی» مواردی بودند که گروه موسیقی ماکان‌بند در کنسرت شب گذشته برای مخاطبانشان اجرا کردند.

این گروه در روزهای آخر سال 1400 شمسی، تازه‌ترین آلبوم خود را با عنوان «نقاشی» منتشر کرد. آلبومی که با استقبال مخاطبان همراه شد.

ماکان بند در ماه‌های آینده هم کنسرت‌های دیگری را برای مخاطبانش روی صحنه خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری مهر و بازانتشار توسط موسیقی زخمه

شناسه خبر: 1930010129

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۲ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است