دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۶ , ۱۱:۱۰ ق٫ظ

«محمد معتمدی» پس از چهار سال در تهران کنسرت می‌دهد

«محمد معتمدی» پس از چهار سال در تهران کنسرت می‌دهد در زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی پس از توقفی چهارساله برای برگزاری کنسرت در تهران، روز بیست و هفتم تیرماه تازه‌ترین اجرای زنده خود را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

محمد معتمدی که طی سال‌های اخیر از منتقدان همیشگی روند برگزاری کنسرت‌ها و شیوه فروش بلیت اجراهای زنده بوده درباره این کنسرت موسیقی نوشته است: «پس از چهار سال دوباره در تهران روی صحنه خواهیم رفت. اسپانسر یا حامی مالی نداریم و مثل همیشه بیلبورد هم نداریم. فقط شما را داریم و البته خدا را. به امید دیدار»

این خواننده موسیقی ایرانی که در سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران در حوزه‌هایی چون موسیقی پاپ هم فعالیت کرده و آثار مختلف او در این زمینه با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده در کنسرت پیش رو قرار است قطعاتی چون «آرام من»، «حالا که می‌روی»، «کویر»، «سوگند»، «مژده باران»، «دستم را بگیر»، «می‌نویسم عشق»، «باور نمی‌کنی»، «گل سنگ»، «سفری در شب»، «ای ایران» و تعدادی دیگر از آثار منتخب و پرطرفدار خود برای طرفداران اجرا کند.

هنوز از ارکستر موسیقی که قرار است با محمد معتمدی در این کنسرت همراهی داشته باشند، اطلاعی در دست نیست، اما به نظر می‌آید او این بار هم از ساختار ارکسترال کنسرت‌های قبلی اش با تلفیقی از سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده خواهد کرد.

معتمدی چندی پیش بود که قبل از اجرای زنده خود در شهر کاشان دردر مراسم افتتاحیه فستیوال بین المللی موسیقی «فِز» کشور مراکش روی صحنه رفت. این خواننده موسیقی ایرانی که برای سومین بار بود که در این فستیوال موسیقایی حضور پیدا می‌کند، در اجرای افتتاحیه همراه با یک ارکستر بزرگ به اجرای برنامه پرداخت.

در این دوره از فستیوال موسیقی فز که از جمله فستیوال‌های معتبر موسیقی کشورهای منطقه است، هنرمندانی از کشورهای لبنان، مراکش، اسپانیا، فلسطین، فرانسه، هلند به اجرای برنامه‌های مختلف پرداختند.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 2330010330

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۰ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است