دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۶ , ۱۱:۱۰ ق٫ظ

نخستین نشست وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ

نخستین نشست وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ

تعدادی از تهیه‌کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ در جلسه‌ای که ظهر دیروز دوشنبه بیستم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به بیان برخی از دغدغه‌ها و مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

سخنان محمد حاتم پور

محمد حاتم پور تهیه‌کننده شناخته شده موسیقی پاپ ضمن تشریح برخی از نکات مطرح شده در نشست ظهر روز دوشنبه بیستم دی ماه تهیه‌کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

«به همت مجتبی امینی از تهیه‌کنندگان حوزه سینما و تلویزیون که مدتی است در حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول است، جلسه‌ای با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از تهیه‌کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ برگزار شد.»

وی افزود:

«سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند، هادی زینتی، محمدحسین توتونچیان، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از جمله حاضران در این نشست در محل وزارت ارشاد بودند.

تا آنجایی که به یاد دارم این جلسه تقریباً اولین جلسه تعدادی از هنرمندان و دست‌اندرکاران موسیقی پاپ کشورمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قالب طی چهار دهه اخیر بود.

در آن آقای وزیر تلاش داشت تا گوش شنوایی برای اهالی موسیقی در جهت بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌هایشان باشد. تا در صورت استمرار چنین برنامه‌هایی بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی این حوزه از موسیقی را مرتفع کنیم.»

دیگر سخنان محمد حاتم پور

این تهیه‌کننده اظهار کرد:

برای ما این برنامه بسیار ارزشمند بود. در این جلسه جمله تهیه‌کنندگان و اهالی موسیقی می‌توانستند یاد شده. به صورت مستقیم مباحث و مشکلاتی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را با یک مقام عالی در میان بگذارند.

چرا که در سال‌های پیش فقط تعداد محدودی از تهیه‌کنندگان و دست‌اندرکاران موسیقی چنین امکانی را داشتند که بتوانند با وزیر دیدار داشته باشند. دیداری که آن هم برای بیان مسائل شخصی بود و عموماً هم جنبه صنفی نداشت.

اما خوشبختانه این فرصت خوبی بود که ما بتوانیم بسیاری از مشکلات و مسائل را با آقای وزیر در میان بگذاریم. البته این را هم بگویم جناب اسماعیلی در این جلسه تلاش کرد تا گوش شنوای این جمع باشد تا در جلسات آینده فضای دقیق‌تری برای حل مشکلات به وجود آید.

حاتم‌پور در پایان گفت:

«با صحبت‌ هایی که انجانم گرفت. تصمیم بر این شد تا جلسات مستمری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی موسیقی پاپ برگزار شود.

این در حالی است که در این جلسه نماینده‌ای از سوی وزیر ارشاد معرفی و مقرر شد که وی نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده در این نشست که به طور حتم در آینده جزئیات بیشتری از آن مطرح خواهد شد اقدامات لازم را انجام دهد.»

به گزارش خبرگزاری مهر و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1630001021

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است