پنجشنبه , ۱۴۰۳/۲/۶ , ۳:۴۲ ب٫ظ

چیرگی گزارش کنسرت های پاپ

چیرگی گزارش کنسرت های پاپ

بیش از یک ماه از آغاز برگزاری کنسرت‌ ها می‌گذرد. همچنان جای خالی ژانرهایی چون موسیقی ایرانی، نواحی یا کلاسیک احساس می‌شود. در واقع شمار اجرا های پاپ چنان نسبت به سایر ژانرها بیشتر است. تعداد اندک اجرا های این بخش‌ها چندان به چشم نمی‌آید.

فعالیت در حوزه موسیقی ایرانی، نواحی یا کلاسیک همواره برای بقاء نیازمند حمایت‌های دولتی است.

چه بسا بسیاری از هنرمندان این حوزه‌ها معتقدند در دنیا ژانرهایی که مخاطب محدودتر و فضای خاص‌تری دارند از حمایت‌های دولتی برای فعالیت بهره‌مند می‌شوند.

با این حال باید منتظر ماند دید که در صورت تداوم برگزاری کنسرت‌ های حضوری با وجود شرایط فعلی شیوع کرونا در کشور برگزاری اجراهای موسیقی در حوزه‌های نام برده به کجا خواهد رسید.

اجراهای پیش‌ رو در تهران

سه شنبه پنجم بهمن ماه کنسرت‌هایی از اشوان در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ پرواز همای در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲اجرا خواهد داشت. ششم بهمن امید حاجیلی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ اجرا دارد. هوروش بند هم هفتم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در رویال هال کنسرت دارد.

میثم ابراهیمی و بابک جهانبخش به ترتیب در دو سانس ۱۸:۳۰، ۲۱:۳۰ و ۲۲، ۱۸:۳۰ سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می روند. محسن ابراهیم‌زاده هفتم بهمن ماه در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۲۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت خود را اجرا می کند.

کنسرت سالار عقیلی ساعت ۱۹:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. مسیح و آرش سالن وزارت کشور  و علیرضا طلیسچی به ترتیب در دو سانس ۱۸:۳۰، ۲۱:۳۰ و ۱۹، ۲۲به روی صحنه می‌روند.

آرش و مسیح نیز در همین روز در سالن وزارت کشور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ و اشوان در رویال هال هتل اسپیناس پالاس در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ به روی صحنه می رود.

آرون افشار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ کنسرت خواهد داشت. ناصر زینلی در سالن وزارت کشور در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ هشتم بهمن ماه کنسرت دارد.

همچنین علیرضا پوراستاد نهم بهمن ساعت ۲۲ در سالن وزارت کشور کنسرت برگزار می کند. حامی ۱۲ بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش ایرانیان کنسرت خواهد داشت.

رضا بهرام دهم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس و بهنام بانی نهم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا دارد.

همچنین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان از ششم تا هشتم بهمن به مدت سه شب ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری موسیقی ما و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1710001105

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۷ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است