پنجشنبه , ۱۴۰۳/۱/۹ , ۶:۱۳ ب٫ظ

کوروش یغمایی: نتوانستم مجوز آلبوم جدید خود را در ایران دریافت کنم و به همین خاطر آن را در آمریکا منتشر کردم

کوروش یغمایی آلبوم جدید ایران آمریکا در موسیقی زخمه

به بازانتشار موسیقی زخمه، «کوروش یغمایی»‌ (خواننده و آهنگ‌ساز نام‌دار ایرانی) نتوانست مجوز آلبوم جدید خود را در ایران دریافت کند و به همین خاطر آن را در آمریکا منتشر کرد.

«کوروش یغمایی»‌ این آهنگ‌ ساز برجسته گفته از این‌که این اثر در ایران منتشر نمی‌شود، به نوبه‌ی خود شرم‌سار است.

آخرین آلبومِ «کوروش یغمایی» که 6 سال برای آن زمان گذاشته است، «یاغی» نام دارد و قرار است در آمریکا منتشر شود. او در این باره نوشت: «بالاخره ضبط آلبوم یاغی پس از شش سال به پایان رسید! بر پایه نداشتن مجوز برای پخش این آلبوم در سرزمین خودم ایران من به سهم خودم از همه هم میهنانم شرمسارم.»

گفتنی است کوروش یغمایی که طی این سال‌ها آلبوم‌های «سیب نقره ای»، «ماه و پلنگ»، «کابوس» و «تفنگ دسته نقره» را به صورت قانونی در ایران منتشر کرده، آلبوم «یاغی» را به ناچار در آمریکا و توسط شرکت «Now_again records» منتشر می‌کند.

میکس و مستر اثر هم توسط رامین مظاهری انجام شده است. همه اینها در حالی است که کوروش یغمایی را یکی از موثرترین موزیسین‌های ایرانی می دانند که دارای جایگاه جهانی است.

به گزارش موسیقی ما و بازانتشار توسط موسیقی زخمه

شناسه خبر: 1545010127

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۱ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است