دوشنبه , ۱۴۰۳/۱/۶ , ۱۱:۱۲ ق٫ظ

نخستین کنسرت امین بانی در تهران برگزار شد

کنسرت امین بانی در زخمه

امین بانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان شامگاه روز سه شنبه هفدهم اسفند اولین کنسرت رسمی خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار کرد.

کنسرت امین بانی شامگاه ۱۷ اسفند در برج میلاد در حالی به تهیه کنندگی علی حق شناس روی صحنه رفت که نخستین اجرای زنده خود را پس از موفقیت هایش در سریال «شهرزاد» تجربه می‌کرد.

خواننده قطعات سریال شهرزاد در ابتدا با قطعه «ثانیه ها» روی صحنه آمد و از همان ابتدای برنامه‌اش نشان داد که «تسلط در اجرای زنده» از شاخصه های اصلی این خواننده است.

امین بانی در ابتدای صحبت هایش گفت:

خوشحالم که پس از این همه سال، شما اولین مخاطبان اجرای زنده من هستید. همیشه اولین ها مهم ترین‌اند و من مطمئن ام تصویر شما تا سالها در قلب من یادگاری خواهد ماند.

«ماه ماه، هوای شهر» و «چه کردی» قطعاتی بعدی این خواننده بود که اجرا شد و در این بین نوازندگی بانی با ساز «ملودیکا» بسیار مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت.

سخنان امین بانی

امین بانی پس از اجرای قطات سریال «شهرزاد» گفت:

شهرزاد بخش بزرگی از زندگی من بود. ویترینی که باعث شد صدای من به شما برسد و امشب میزبان نگاه زیبای شما باشم.

امشب میزبان دوستانی هستم که از اقصی نقاط کشور پیش من آمده اند. دوستان خوش انرژی که همه با هم به این باور رسیده ایم که «تالاسمی» یک مبارزه است. هرگز قرار نیست این مبارزه برای روند بهبودی و ریشه کنی آن، متوقف شود.

می خواهم بگویم که من صدای شما هستم. همیشه سبز بمانید و این مبارزه تا همیشه ادامه دارد. امین بانی قطعه «دریغ» را هم به همه کسانی تقدیم کرد که در این یکی دو سال عزیزان خود را در کرونا از دست داده اند و با جامعه مدافعان سلامت هم ابراز همدردی کرد.

اجرای قطعه پرطرفدار «مرغ آمین» از دیگر بخش های این کنسرت بود که با همخوانی و استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد. امیر توسلی رهبری ارکستر این کنسرت را بر عهده داشت و نوازندگانی چون میلاد نودست و کسری سبکتکین در این ارکستر ساز زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و بازانتشار توسط زخمه

شناسه خبر: 1735001218

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۹ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است