جمعه , ۱۴۰۳/۴/۸ , ۸:۱۰ ب٫ظ

کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید

کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، علیرضا قربانی به همراه ارکستر خود به مدیریت هنری حسام ناصری در تخت جمشید کنسرت برگزار می‌کند.

محسن خباز (تهیه‌کننده تور کنسرت‌های علیرضا قربانی) با اعلام این خبر گفت: درخواست مجوز برای کنسرت علیرضا قربانی در تخت‌جمشید بیش از یک سال گذشته داده شده بود و در نهایت با صدور مجوز، اجرای آن از تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: این کنسرت علیرضا قربانی به شکل بلیت‌فروشی با حضور مخاطبان گسترده در پهنه تاریخی پارسه تخت جمشید برگزار می‌شود و جزئیات تکمیلی آن به زودی اعلام خواهد شد.
این تهیه‌کننده در پایان بیان کرد: علیرضا قربانی پس از اجرای تهران در نوروز ۱۴۰۳، در برلین، گوتنبرگ، میلان و دوبی روی صحنه رفت و در بازگشت به ایران، اجرا در تخت جمشیدِ شهر شیراز جدیدترین کنسرت او در داخل کشور است.
بلیت‌های کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید از فردا پنجشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۰ صبح در سایت ایران‌تیک و اپلیکیشن توبانک در دسترس مخاطبان خواهد بود.

علی رضا قربانی متولد 15 بهمن 1351 در تهران و خواننده موسیقی سنتی میباشد. او در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می خواند.
او از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف گردید.
تصانیف قدیمی را از کودکی با علاقه فراوان می خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال 1363 به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت. وی در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروزعابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومیو احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی بهره مند گردید.

به گزارش خبرگذاری ایسنا و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

ثبت رزرو تبلیغات موسیقی در صفحه اخبار موسیقی در سایت موسیقی زخمه 01 برای ثبت رزرو تبلیغات موسیقی اینجا کلیک کنید.

 برای ثبت رپورتاژ آگهی موسیقی اینجا کلیک کنید.

سفارش تولید محتوا در سایت موسیقی زخمه 01 برای سفارشات تخصصی تولید محتوای موسیقی اینجا کلیک کنید.

شناسه خبر: 1630030330

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر موسیقی در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۳ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

آلبوم جدید فریدون آسرایی منتشر می‌شود در موسیقی زخمه 01

آلبوم جدید فریدون آسرایی منتشر می‌شود

جدیدترین آلبوم فریدون آسرایی با عنوان «آخرین سلام» 28 خرداد که پس از 9 سال منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید