شنبه , ۱۴۰۳/۲/۸ , ۳:۰۷ ب٫ظ

پورناظری و قمصری یک کنسرت مشترک رایگان برگزار می‌کنند

پورناظری و قمصری یک کنسرت مشترک رایگان برگزار می‌کنند در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، سهراب پورناظری و علی قمصری پس از برگزاری اولین شب از کنسرت «در هوای بی چگونگی» که با اشکالات فنی مواجه شد، ضمن اعلام برگزاری یک کنسرت رایگان برای تماشاگران این اجرا، توضیحاتی را ارائه دادند.

به نقل از روابط عمومی کنسرت «در هوای بی چگونگی»، سهراب پورناظری و علی قمصری که به مخاطبان شب نخستِ اجرایشان وعده‌ اجرایی رایگان داده بودند، تصمیم دارند به این وعده موسیقایی خود عمل کنند.

در توضیحات برگزارکنندگان کنسرت آمده است:

«نخستین اجرای این کنسرت 30 خرداد 1402 در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه رفت که با مشکلاتی از نظر فنی مواجه شد. در بخشی از اجرای شب اول، به علت تداخل فرکانس سیستم میکروفن‌های بیسیم با امواج رادیوییِ موبایل‌ها، اجرا برای چند دقیقه متوقف و پس از رفع نقص فنی، اجرا بار دیگر از سرگرفته شد.

در آن اجرا سهراب پورناظری خطاب به مخاطبان گفت: امیدوارم به زودی یک شب اجرای رایگان برای مخاطبان این سانس از برنامه برگزار کنیم.
حالا و در اولین فرصتی که پدید آمده، مسئولان کنسرت «در هوای بی چگونگی» اعلام کرده‌اند که مخاطبان شبِ 30 خرداد 1402 را از طریق پیامک به کنسرتی رایگان دعوت کرده‌اند.

برای مخاطبان شب 30 خرداد، پیامکی از سوی سایت بلیت فروشی ارسال می‌شود که همراهش کد تخفیف 100 درصدی است. هر کدام از مخاطبان با استفاده از این کد تخفیف می‌توانند همان بلیت‌هایی که در 30 خرداد داشته‌اند را برای کنسرت ساعت 19:45 دقیقه روز هفتم تیر به صورت رایگان تهیه کنند.»

کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همچنین کوارتت کانتات، هم‌آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف‌نوازان هم در بخش‌هایی از اجرا حضور دارند.

کنسرت «در هوای بی چگونگی» کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری با حمایت بخش خصوصی و در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود. این اجرا که با استقبال ویژه مخاطبان همراه شده از 30 خرداد به صحنه رفته و در حال حاضر تا 9 تیر 1402 تمدید شده است.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1915020407

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر موسیقی در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۶ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد در موسیقی زخمه 01

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد

«سیستان» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده به خوانندگی محمد معتمدی است که به تازگی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است