شنبه , ۱۴۰۳/۲/۸ , ۱:۲۱ ق٫ظ

تازه‌ترین کنسرت امین بانی بعد از دو سال

تازه‌ترین کنسرت امین بانی بعد از دو سال در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، تازه‌ترین کنسرت امین بانی بعد از دو سال، شب گذشته 20 تیرماه در حالی در تالار وحدت روی صحنه اجرا شد که امیر توسلی، رهبری ارکستر این خواننده را برعهده داشت.

امین بانی با قطعه «هوای دوری» که جدیدترین اثر اوست کنسرتش را آغاز کرد و پس از اتمام این قطعه رو به حضار گفت: «این قطعه را چند روز پیش منتشر کردیم و متاسفانه پس از انتشارش پدرم را از دست دادم. معتقدم پدرم امشب اینجاست و در این سالن در حال تماشای ماست. نمی‌خواهم از همین ابتدا، فضای کنسرت را غمگین کنم ولی قدر داشته‌هایتان را بدانید.»

این خواننده به مرور قطعاتی چون: «نشد»، «پاییز»، «چه کردی» و… را اجرا کرد و به دلیل استقبال از برخی قطعاتش، «پاییز» و «چه کردی» را بر ای بار دوم نیز در انتهای کنسرت اجرا کرد.

بانی در میانه‌های کنسرت خود خاطرنشان کرد: «در هفته‌های اخیر به دفعات در مسیر تهران و اصفهان به دلیل مشکلات جسمی پدرم در رفت و آمد بودم و همین باعث شد حضور کم رنگی در تمرینات کنسرت داشته باشم ولی با این وجود تمام سعی من است است که بهترین اجرا را امشب در خدمت شما باشم.»

در ادامه درخواست‌هایی برای اجرای قطعه «جاندار» از سوی حضار مطرح شد که بانی رو به حضار گفت: «برای اجرای قطعه «جاندار» باید عزیزی هنرمند در کنار من اینجا روی صحنه حاضر می‌شد که به دلیل مشغله‌هایش، امکانش نبود ولی در ردیف اول تماشاگران کنسرت نشسته و من ایشان را هنرمندی بسیار محترم می‌دانم. او بدون شک مرد هزار صدای ایران است که افتخار داشتم قطعه جاندار را با ایشان به صورت دو صدائه اجرا و تقدیم شما کنم.»

تازه‌ترین کنسرت امین بانی بعد از دو سال در موسیقی زخمه 02

پس از این معرفی، محمدرضا علیمردانی به حضار معرفی شد. او در انتهای تازه‌ترین کنسرت امین بانی بعد از دو سال، از «امیر توسلی» به عنوان مهم‌ترین فرد در زندگی هنری خود نام برد و از او که رهبری ارکسترش را هم بر عهده داشت تشکر کرد و گفت: «دوست دارم دستش را ببوسم. قلب بزرگی دارد و میدانم خداوند به اندازه قلبش به او داده است.»

به گزارش خبرگذاری ایسنا و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 2015020421

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر موسیقی در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۸ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد در موسیقی زخمه 01

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد

«سیستان» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده به خوانندگی محمد معتمدی است که به تازگی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است