شنبه , ۱۴۰۳/۲/۸ , ۰:۴۲ ق٫ظ

علیرضا طلیسچی از تازه‌ترین تک‌آهنگ خود رونمایی کرد

علیرضا طلیسچی از تازه‌ترین تک‌آهنگ خود رونمایی کرد در موسیقی زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، تازه‌ترین کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در حالی برگزار شد که این خواننده از تازه‌ترین تک‌آهنگ خود رونمایی کرد.

طلیسچی با یک تغییر مهم در فهرست قطعات در نظر گرفته شده خود در این برنامه، به اجرای قطعات «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم»، «نه نمیارم»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «به تو چه»، «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» پرداخت.

براساس این گزارش قطعه «به تو چه» که تازه‌ترین اثر منتشر شده این خواننده است، شب گذشته با همخوانی و همراهی مخاطبان اجرا شد و جای خود را در بین قطعات اجرایی کنسرت‌های طلیسچی باز کرد.

این خواننده در بخشی از این اجرا که به تهیه‌کنندگی مهدی اسفندیار برگزار شد، خطاب به مخاطبانش گفت: همیشه گفته‌ام زیباترین سالن‌های دنیا، بهترین خواننده دنیا، بهترین گروه موسیقی دنیا؛ بدون حمایت و انرژی تماشاگر و بیننده ریالی نمی‌ارزد.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) تشکیل می‌دادند.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1930020417

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر موسیقی در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۷ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد در موسیقی زخمه 01

تک‌آهنگ محمد معتمدی با نام «سیستان» منتشر شد

«سیستان» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده به خوانندگی محمد معتمدی است که به تازگی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است