شنبه , ۱۴۰۳/۲/۸ , ۰:۲۷ ق٫ظ

همایون شجریان تعداد شب‌های برگزاری کنسرتش را به دلیل ازدیاد مخاطبانش افزایش داد

همایون شجریان تعداد شب‌های برگزاری کنسرتش را به دلیل ازدیاد مخاطبانش افزایش داد در زخمه 01

به بازانتشار موسیقی زخمه، در حالی که طی روزهای گذشته «همایون شجریان» طی اطلاعیه‌ای از افزایش تعداد شب‌های برگزاری کنسرتش به دلیل ازدیاد مخاطبانش خبر داد.

«همایون شجریان» (خواننده ی برجسته ی موسیقی ایران) طی اطلاعیه‌ای از برگزاری کنسرت تهران خود با همراهی ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در تالار وزارت کشور طی روزهای آغازین تیرماه سال جاری خبر داده بود، اما با شروع مرحله فروش بلیت کنسرت این خواننده، اختلالاتی در روند فروش بلیت نمایش به وجود آمد که منجر به ارائه توضیحاتی از سوی همایون شجریان در صفحه شخصی خود شد. همایون شجریان درحالی تعداد شب‌های برگزاری کنسرتش را افزایش داد که تنها دلیل آن ازدیاد مخاطبین بود.

«همایون شجریان» (خواننده ی برجسته ی موسیقی ایران) طی اطلاعیه‌ای از برگزاری کنسرت تهران خود با همراهی ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در تالار وزارت کشور طی روزهای آغازین تیرماه سال جاری خبر داده بود، اما با شروع مرحله فروش بلیت کنسرت این خواننده، اختلالاتی در روند فروش بلیت نمایش به وجود آمد که منجر به ارائه توضیحاتی از سوی همایون شجریان در صفحه شخصی خود شد.

همایون شجریان نوشت: «مخاطبان محترم با سپاس از مهر و لطف شما پس از پیش آمدن اتفاق‌های روز 22 خرداد در سایت تیوال گزارشی از موضوع را به استحضار علاقه‌مندان می‌رسانم سایت تیوال با آگاهی از اشتیاق مخاطبان آمادگی لازم برای مراجعه چندین برابر نسبت به پیشینه ظرفیت فروش را با ارتقاء و افزایش امکانات فنی و سخت افزاری و نرم افزاری تدارک دیده بود. از آنجا که تعداد مراجعه کنندگان روز یکشنبه 22 خرداد در همان ثانیه‌های نخستین بسیار فراتر از تصور به بیش از 15 برابر رسید، این سایت با کندی مواجه گردید که بلافاصله تصمیم به توقف فرایند فروش گرفته شد. با توجه به موضوع فوق در زمان کوتاه باقی مانده تا شروع اجرای کنسرت‌ها چند راه کار میسر و عملی بررسی و نهایی شد.

1. تعداد روزهای اجرای برنامه از پنج اجرا به 1 اجرا در تیر ماه افزایش یافت.

2. سایت تیوال مجددا نسبت به ارتقا بیشتر و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای افزایش ظرفیت سایت خود اقدام کرد.

3. از آنجا که بخش جدی از مشکل پیش آمده به دلیل مراجعه همزمان علاقه مندان در راس ساعت اعلام شده بود برای مدیریت این موضوع و پرهیز از ترافیک لحظه‌ای بیش از اندازه علاقه‌مندان می‌توانند به فراخور در روز سه شنبه 24 خرداد برای خرید بلیط به سایت تیوال مراجعه نمایند و ساعت مشخص اعلام نمی‌شود.

با سپاس و امید دیدار شما عزیزان

عزیزان به غیر از روزهای اول، دوم، سوم، پنجم و ششم تیرماه که شروع مجدد ارائه بلیت آنها متعاقباً اعلام خواهد شد، با تمدید روزهای بیشتر کنسرت تاریخ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم و هفدهم، هجدهم و نوزدهم تیرماه نیز برای حضور شما علاقه مندان به آنها اضافه خواهد شد.

مهیار طریحی نوازنده سنتور، حسین رضایی نیا نوازنده دف، آیین مشکاتیان، آزاد میرزاپور نوازنده تار و عود از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه کنسرت‌ها همایون شجریان را همراهی می‌کردند. این در حالی است که در کنسرت تهران آرش گوران از رهبران ارکستر شناخته شده و مطرح موسیقی کلاسیک همراه با همایون شجریان خواهد بود.

به گزارش خبرگذاری مهر و بازانتشار توسط سایت www.zakhme.com

شناسه خبر: 1545010324

شما دوستان عزیز میتوانید سوالات، انتقادات و نظرات خود را نسبت به این خبر در زیر همین صفحه با ما و دوستان عزیز سایت موسیقی زخمه به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز خود را وارد کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۹ رای
اشتراک گذاری

همچنین ببینید

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد در موسیقی زخمه 01

مجوز برگزاری 54 کنسرت موسیقی در اردیبهشت ماه 1402 توسط ارشاد صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری، 54 مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در اردیبهشت ماه به 120 اجرا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است